Facebook Badge


Friday, December 17, 2010

Resdung Masalah Kecil ?

Abahh kau, benda resdung jangan main main. Hidung kalau ada spare part hari hari aku makan makanan s-s-seafood.


Kalau rompong hidung siapa nak jawab ? Nenek kau nak jawab ? Haha ! Tadi aku search kat google image. Perghhh internet selaju pesawat boeing 316. Dia keluar banyak gambar. Aku tertarik dengan gambar yang ini.



                                  Ini treatment resdung, bukan buat belon shinggam guna hidung.


Holi shit. Lendir hingus dia aku cakap, boleh buat terapung di udara macam belon udara. Haha kesian betol tengok dia. Macam sengsara betol je aku tengok lendir hingus dia tuh wehh. Ini boleh masuk rancangan clever bersama Aznil dan scientist Rafidah. Suruh dia figure out apa fenomena yang sedang terjadi ni hihi.


Aku kalau tak kawal nafsu dan asyik makan makanan s-s-seafood lama lama aku jadi lah macam dia ni. Ish tk dapat bayangkan. Eeyuuu, kalau tak jadi macam dia ni pun mesti jadi macam lagi satu ni. ah search google. Jijik tahap unta beranak o.O

No comments:

Post a Comment