Facebook Badge


Tuesday, December 21, 2010

Apek Harris :)


Haha muka mintak penyepak :P


Haaa dia si sepet :P Suka buat aku geram dengan perangai dia grrrr. Act kitaorang baru jee rapat. Best kawan dengan dia. Heee :D Ehem ehem. Eh nak tahu tak semalam kitaorang gadoo, haha act bendaa kecik je pon. Then aku laaa, tetiba nak emo macam haram -,- Then pagi tadi bangun tido terus text diaaa. Nasib baik dia reply :D Ingat kan diaa marah aku lg. But diaa cakap 'I nak mintak maaf sebab buat you macam ni, i tau i salah and you tak perlu mintak maaf.' Weee, lega sikit dengar. Thanks tau sepet ! Lepas tu dah takdee keje aku onlineee laa fb macam biasa. Then tengok diaa ada dalam list onlineee tu. Then terus kitaorang chat kat situuuu. Lepastu dia pon tanya 'You tak update blog?' Aku pun balas 'Tak, y? Nak baca?' Diaa cakap 'Nak' ! So aku ponnn update laa pasal diaa ni. Gedik sangat dia nak baca. HAHAHA ! 

No comments:

Post a Comment